Zadania

Do zadań sekretarza należy zapewnienie funkcjonowania urzędu, a w szczególności:
1) opracowywanie projektów zmian regulaminu i projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
2) opracowywanie projektów zakresów czynności dla kierowników, samodzielnych stanowisk pracy,
3) wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy z wyjątkiem czynności zastrzeżonych do wyłącznej właściwości wójta,
4) nadzór nad organizacją i dyscypliną pracy oraz poprawnością, w szczególności prawną i terminowością załatwiania spraw w urzędzie,
5) nadzór nad pracą stanowisk zgodnie ze schematem organizacyjnym,
6) koordynowanie doskonaleniem kadr,
7) przekładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu,
8) uczestnictwo w pracach zarządu bez prawa do głosowania,
9) nadzór nad poprawnością, terminowością i przygotowaniem projektów uchwał rady i zarządu,
10) koordynacja spraw związanych z wyborami i referendami i spisami,
11) koordynacja i nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem pomieszczeń oraz środków trwałych,
12) pod nieobecność wójta wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników,
13) prowadzenie kontroli administracyjnej,
14) nadzór nad realizacją zarządzeń wójta w sprawie ochrony informacji niejawnych w urzędzie,
15) pomoc w organizowaniu przetargów na roboty budowlane, dostawy, wykonywanie usług z zachowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
16) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad referatem organizacyjnym i promocji gminy,
17) prowadzenie spraw gminy powierzonych przez wójta w zakresie ustalonym przez zarząd,
18) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.

metryczka


Wytworzył: Julita Lewandowska (15 września 2003)
Opublikował: Julita Lewandowska (15 września 2003, 14:19:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2679