zamówienie na:

Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy Rypin w roku 2011

zamawiający: Gmina Rypin
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy: ZP 34101-2/11
wartość: poniżej kwot określonych w przep. wyd. na podst. art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 21 stycznia 2011  10:00
wynik postępowania: informacja o wyborze oferty poniżej 




OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 193 000 euro  Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy Rypin w roku 2011
Numer ogłoszenia  12049-2011   data zamieszczenia:11.01.2011r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi.
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA i ADRES: Urząd Gminy Rypin, 87-500 Rypin ul.Lipnowska 4, woj.
kujawsko-pomorskie tel.054 2809700 fax 054 2809703
                 Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II.: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
   1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług
           geodezyjnych dla Gminy Rypin w roku 2011.
   1.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
   1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
          Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy
          Rypin.
Zakres rzeczowy zamówienia:
Asortyment 1 Podziały:
a)     podział nieruchomości na 2 działki
b)    podział nieruchomości do 5 działek
c)     podział nieruchomości powyżej 5 działek
Asortyment 2 Rozgraniczenia:
d)    rozgraniczenie nieruchomości
e)     rozgraniczenie pasa drogi z poszerzeniem
f)     wznowienie granic nieruchomości  
Asortyment 3 Pomiary sytuacyjno-wysokościowe
g)    pomiary sytuacyjno-wysokościowe
h)     aktualizacja map sytuacyjno-wysokościowych
i)      sytuacyjny i wysokościowy pomiar kontrolny drogi
j)      wykonanie map jednostkowych do celów projektowych
Asortyment 4 Inwentaryzacja
k)     tyczenie tras prowadzonych inwestycji
l)      inwentaryzacja powykonawcza sieci wodociągowej
m)   inwentaryzacja przyłączy wody
n)     inwentaryzacja powykonawcza sieci kanalizacyjnej
o)    inwentaryzacja przyłączy kanalizacyjnych
p)    inwentaryzacja drogi
q)    inwentaryzacja budynkow,budowli itp.
II.1.4).Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.5). Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II.1.6). Czy dopuszcza się złozenie oferty wariantowej: nie
II.1.7). Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
II.2). CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31.01.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,EKONOMICZNYM,FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III..1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2). WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)     prowadza działalność  gospodarczą w zakresie usług geodezyjnych
2)     nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,
3)     spełniają warunki art. 22 ust.1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i SIWZ.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ.
Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie składania ofert chyba, że
ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
i odrzuceniem przez Zamawiającego oferty.  
 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 1.2.oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 1.3. aktualny odpis z właścicwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.5  podpisany projekt umowy. Dokumenty wymienione w punkcie1  podpunkt 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność  
z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pozostałe dokumenty Wykonawca dołącza w formie oryginału. 3. Dokumenty wymienione w punkcie 1 podpunkty od 1.2. do 1.5. powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu.
4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem).
5)Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszej SIWZ lub złożenie dokumentu
w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie Jego oferty, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego rozdziału.
6) Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena w asortymencie.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rypin pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rypin ul.Lipnowska 4 pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

WÓJT  GMINY RYPIN
 
mgr inż. Janusz Tyburski  

Dokumentacja przetargowa pobierz (416kB) zip

_________________________________________________________________________________________

 
ZAWIADOMIENIE
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) uprzejmie informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy Rypin w roku 2010” wybrano jako najkorzystniejsze oferty:

Usługi Geodezyjne i Kartograficzne GEODETA JAN MARKOWSKI 8
7-400 Golub-Dobrzyń ul.Wojska Polskiego 45 w asortymencie 1 ze średnią ceną 683,33,- zł      i w asortymencie 3 ze średnią ceną 712,50 zł.
PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO KARTOGRAFICZNE GEOBIT 87-500 Rypin ul.Piłsudskiego 36 w asortymencie 2 ze średnią ceną 400,- zł i w asortymencie 4 ze średnią ceną 1197,14 zł.
 
UZASADNIENIE
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia na „Wykonanie usług geodezyjnych dla Gminy Rypin w roku 2011 ” w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zgodnie z zapisami  SIWZ Zamawiający przy wyborze oferty miał kierować się tylko ceną (100%)
i udzielić zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w SIWZ i PZP. oraz zaoferuje najniższą średnią cenę brutto w poszczególnych asortymentach.  
Do upływu terminu składania ofert wpłynęły cztery oferty złożone przez:
 
1.BIURO GEODEZJI Waldemar Tomasz Czarnecki 87-600 Lipno ul.Mickiewicza 10/12, który
  zaoferował:
   a) w asortymencie 1 średnią cenę brutto – 780,- zł
  b) w asortymencie 2 średnią cenę brutto – 420,- zł
  c) w asortymencie 3 średnią cenę brutto – 887,50 zł
  d) w asortymencie 4 średnią cenę brutto – 1250,- zł
 
 
2. USŁUGI GEODEZYJNE Mikołaj Dudra 87-500 Rypin ul Kościuszki 27, który zaoferował:
 
  a) w asortymencie 1 średnią cenę brutto – 750,- zł
  b) w asortymencie 2 średnią cenę brutto – 450,- zł
  c) w asortymencie 3 średnią cenę brutto – 762,50 zł
  d) w asortymencie 4 średnią cenę brutto – 1250,- zł
 
3. Usługi Geodezyjne i Kartograficzne GEODETA JAN MARKOWSKI 87-400 Golub-Dobrzyń
   ul.Wojska Polskiego 45, który zaoferował:
 
  a) w asortymencie 1 średnią cenę brutto – 683,33 zł
  b) w asortymencie 2 średnią cenę brutto – 423,33 zł
  c) w asortymencie 3 średnią cenę brutto – 712,50 zł
  d) w asortymencie 4 średnią cenę brutto – 1219,29 zł
 
4.PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO KARTOGRAFICZNE GEOBIT 87-500 Rypin
  ul.Piłsudskiego 36, które zaoferowało:
 
  a) w asortymencie 1 średnią cenę brutto – 763,33 zł
  b) w asortymencie 2 średnią cenę brutto – 400,- zł
  c) w asortymencie 3 średnią cenę brutto – 851,25 zł
  d) w asortymencie 4 średnią cenę brutto – 1197,14zł
 
Mając zatem na uwadze fakt, że wszyscy Wykonawcy spełniali warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty były zgodne z przepisami P.Z.P. oraz odpowiadały treści SIWZ należało wybrać zgodnie z art. 91 ust. 1 w zw. z art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych następujące oferty:
 
1.Usługi Geodezyjne i Kartograficzne GEODETA JAN MARKOWSKI 87-400 Golub-Dobrzyń ul.Wojska Polskiego 45, który zaoferował najniższą średnią cenę brutto w asortymencie 1 i 3,
 
2.PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO KARTOGRAFICZNE GEOBIT 87-500 Rypin ul.Piłsudskiego 36, które zaoferowało najniższą średnią cenę brutto w asortymencie 2 i 4.
Zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo zamówień Publicznych informuję, że po 07.02.2011r. zostanie zawarta umowa o zamówienie publiczne.

WÓJT  GMINY RYPIN
 
mgr inż. Janusz Tyburski  

 
streszczenie oceny i porównania złożonych ofert pobierz (1633kB) pdf

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pobierz (279kB) pdf

metryczka


Opublikował: Mariusz Paprocki (12 stycznia 2011, 08:29:59)

Ostatnia zmiana: Mariusz Paprocki (15 lutego 2011, 10:33:00)
Zmieniono: dodano ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1526